Gwarancja, zwrot, reklamacja

Gwarancja i serwis

Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiada gwarancj─Ö producenta.┬áW przypadku wykrycia wady w sprz─Öcie obj─Ötym gwarancj─ů, skontaktuj si─Ö z punktem sprzeda┼╝y, lub pod adresem kontakt@mocneogniwa.pl

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania a┼╝ do momentu zako┼äczenia okresu gwarancyjnego ÔÇô stanowi─ů one podstaw─Ö do zg┼éaszania reklamacji.


Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48519517766.

Po op┼éaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç otwarcia paczki w obecno┼Ťci kuriera ÔÇô w przypadku stwierdzenia niezgodno┼Ťci, sporz─ůdzany jest protok├│┼é rozbie┼╝no┼Ťci, kt├│ry stanowi podstaw─Ö p├│┼║niejszej reklamacji.

Je┼╝eli zakupiony towar okazuje si─Ö mie─ç wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o post─Öpowanie zgodnie z poni┼╝sz─ů procedur─ů reklamacyjn─ů:

  1. Prze┼Ťlij do nas produkt, kt├│ry chcesz zareklamowa─ç, do┼é─ůczaj─ůc do niego pisemne o┼Ťwiadczenie,w kt├│rym opiszesz szczeg├│┼éowe powody reklamacji produktu, form─Ö rekompensaty, a tak┼╝e adres zwrotny oraz numer konta, na kt├│ry zostanie dokonany zwrot pieni─Ödzy (w zale┼╝no┼Ťci od podj─Ötej przez sklep decyzji).
  2. ci─ůgu 14 dni od otrzymania przesy┼éki poinformujemy Ci─Ö mailowo lub telefonicznie o wyniku post─Öpowania reklamacyjnego.
  3. Je┼╝eli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ci─ůgu 7 dni roboczych od dnia podj─Öcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: napraw─Ö reklamowanego produktu, przes┼éanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieni─Ödzy.
  4. Je┼╝eli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnion─ů, przeka┼╝emy Ci szczeg├│┼éowe uzasadnienie podj─Ötej decyzji i w ci─ůgu 14 dni roboczych ode┼Ťlemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku p┼éatno┼Ťci kart─ů p┼éatnicz─ů zwrot ┼Ťrodk├│w zostanie wykonany na kart─Ö.

Zwrot produkt├│w

Zgodnie z obowi─ůzuj─ůcymi przepisami, w ci─ůgu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zam├│wionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odst─ůpienia od umowy, wg og├│lnych zasad wynikaj─ůcych z przepis├│w dotycz─ůcych zawierania um├│w na odleg┼éo┼Ť─ç. Dotyczy to wy┼é─ůcznie sprzeda┼╝y konsumenckiej, a wi─Öc stosuje si─Ö tylko do sprzeda┼╝y osobie fizycznej, kt├│ra dokonuje zakupu w celu niezwi─ůzanym z dzia┼éalno┼Ťci─ů zawodow─ů lub gospodarcz─ů. 
Zwracany produkt nie mo┼╝e nosi─ç ┼Ťlad├│w u┼╝ywania ÔÇô ka┼╝dy element musi by─ç kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespe┼énienia tego warunku, produkt nie zostanie przyj─Öty.

Je┼╝eli chcesz dokona─ç zwrotu produktu:

  1. Ode┼Ťlij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z ca┼é─ů jego zawarto┼Ťci─ů.
  2. Do┼é─ůcz do przesy┼éki pisemne o┼Ťwiadczenie, w kt├│rym zawrzesz ch─Ö─ç zwrotu produktu, a tak┼╝e numer konta, na kt├│re zostanie przekazany zwrot pieni─Ödzy.
  3. W┬áci─ůgu 3 dni┬ároboczych od otrzymania Twojej przesy┼éki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi ┼Ťlad├│w u┼╝ytkowania, czy nie zosta┼é uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje si─Ö w oryginalnym opakowaniu z ca┼é─ů jego zawarto┼Ťci─ů).
  4. Je┼╝eli nie odnotujemy przeciwwskaza┼ä, na Tw├│j adres email prze┼Ťlemy informacj─Ö o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na za┼é─ůczony numer konta┬áw ci─ůgu 7 dni zostanie┬ádokonany zwrot pieni─Ödzy. W przypadku p┼éatno┼Ťci kart─ů p┼éatnicz─ů zwrot ┼Ťrodk├│w zostanie wykonany na kart─Ö.

Je┼╝eli Tw├│j zwrot produktu zostanie odrzucony (ze wzgl─Ödu na uszkodzenie produktu lub oznaki u┼╝ytkowania), przeka┼╝emy Ci na wskazany adres email informacj─Ö o nieprzyj─Öciu zwrotu produktu. W ci─ůgu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny ode┼Ťlemy produkt, pokrywaj─ůc koszt przesy┼éki.